Torsdag.

God morgon!

Vakna?

Själv sitter jag på jobbet och häver i mig kaffe i hop om att vakna till. Är verkligen jätte trött idag, fick tvinga ögonen att vara öppna i bilen på väg till jobbet. Förstår verkligen hur lätt bilolyckor sker när man är trött.

Blir nog en raskpromenad efter frukost ner mot Alvikstrand, så jag ser till att vakna lite mer. Blir nog en lugn jobbdag, ska åker över till de stationerna lite senare och se om de behöver hjälp.

Dagens planer är att åka till stallet efter jobbet och ta hand om Jessie. Sedan vill halv 8 i kväll är det hundsim med Zeff. Men det blir bara ett lugnt pass idag med tanke på morgondagen.

Zeff lyckades krossa en tand under förra simpasset. Han är lite ivrig ibland och istället för att bita i leksaken bet han tag i metallkanten av bassängen. Ringde till Bagarmossen och hon tyckte det lät som han skulle behöva operera bort tanden.
Tanden ser inge vidare ut så jag tror nog att det blir operation. Alltid obehagligt när han ska sövas, ni får hålla tummen att allt går som de ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback