Tisdag morgon.

God morgon.

Blir ett snabb blogginlägg innan jag ska bege mig till Kungsängen och byta en bil. Blir mycket flängande idag, ska även ut till Ekerö och hämta upp en bil som en kund lämnat där. Som sagt det blir en hel del bilkörande på jobbet.

I går var jag som sagt på vattengympa, jag är inte den direkt som tycker saker är jobbiga men i går trodde jag att jag skulle tuppa av. Har gått på vattengympa tidigare men inget likande gårdagens pass. Fy sjutton vad jobbigt det var, men behövligt. Han sa att många brukar bli avskräckta och inte komma tillbaka på hans pass men jag vart bara mer taggad. Nu jäklar ska jag komma i form.

Idag är min enda eftermiddag då inget står på schemat efter jobbet. Men tänkte nog åka och se om jag hittar några nya skor att ha på jobbet, de jag har nu har gjort sitt. Ska vara ett par svarta, lite mer rejäla och gärna med tjock sula då jag går och står så mycket.

Sen om jag orkar tänkte jag ta en titt förbi make up store och Åhlens och förnya mitt sminkförård lite, men vi får se vad jag orkar efter jobbet. Ibland är det skönt att bara sätta sig i soffan efter ha tagit en långtpromenad med Zeff.

Återkommer senare..

Kommentarer
Postat av: Peter PC Carlsson

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Jag har givit mig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

2008-09-17 @ 17:32:04
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback