Söndag.

Tog en lång och välförtjänt sovmorgon idag till 11. Strålande väder så åkte till Mälarhöjdsbadet och badade med Zeff som vart jätte lycklig. Tog tag i att städa bilen som nu skiner och luktar gott.

Dagen har annars inte bestått till att göra så mycket, var och solade en sväng i Fruängen. Passat på att köpa mat till Zeff på södra djursjukhuset och Glucosamin på Sea hund och katt.

För er som undrar så gick det jätte bra med operationen av Zeff i fredags och han har nu en tand mindre. Vart jätte glad när vi hämtade hem honom och ylade hela vägen hem i bilen.

Söndagen ser annars ut att bli en slapp dag, ska ta tag i lite pappersjobb och betala en mindre rolig räkning.


Kommentarer
Postat av: NIKKI

ja det var en hel del i går och jag kände att jag behövde göra det, vi höll på från 9- 20.30 :/ suck hehe, hann inte ens äta mycket att göra, och jag blir GALEn var ju på ikea idag, tror du inte att det ä'r VÄRSTA repan i tv bordet, jävla SKIT säger jag bara :(:(:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback