Onsdag

God morgon!

Vart ingen vidare uppdatering i går då jag hade fullt upp. Premiär får Top model samt att de nya avsnittet av Gossip Girl släpptes. Kan det bli mycket bättre. Kan aldrig få nog av Gossip girl, vill bara se mer och mer. Alla är så otroligt vackra och älskar deras kläder. Vill ha!

Dagens planer blir att jobba till 16:00 sedan skynda mig hem genom köerna för strax efter fem blir jag upphämtad av T och E för idag ska jag nämligen gå på Afrikansk dans på Sats. Ska blir riktigt spännande och intressant minst sagt.
Roligt att prova någon ny träningsform och vad är inte bättre än dans?

Nu ska jag ta mitt blaskiga morgonkaffe och vänta på min sista morgonkund innan det är dags att göra lite mer nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback