Fredag.

Äntligen är det fredag. Underbar känsla när man vaknar och inser att det är sista arbetsdagen denna vecka. Så pallade mig upp vid 6 och åkte till jobbet vid halv 7. Fredagar är det alltid mindre köer så var på jobbet redan 10 i. Ska i väg om en liten stund och hämta Zeff och sedan lämna honom på Bagarmossen´s djursjukhus. Lite nervöst är det alltid med de kommer att gå bra.

Sedan är det möte på jobbet, och sedan återstår det att vänta resten av eftermiddagen på alla kunder som kommer inklampande. Bokar man en tid tycker jag det är självklart att man kommer då, inte en, två timmar innan eller efter.
Stänger iallafall 4 idag och då ska jag till ICA Segeltorp och hämta ut mitt paket från Halens. Spännande då  jag knappast kommer i håg vad jag beställt.

Kvällen får vi se vad den blir av, känner mig rätt trött. Men kanske blir piggare och mer taggad under dagen! En god middag på en trevlig resturang skulle inte sitta helt fel. Hint Hint*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback