Förbannade P-lisa.

Gårdagen vart allt annat än bra. Åkte till Huddingehallen efter att ha varit hemma en snabbis, var en sväng i stallet innan. Hämtade upp L på vägen och insåg att vi hade väldigt ont om tid. Kom fram till H-hallen vid tjugo över 6 och vattengympan började halv 7. Ställde in P-skivan då man får stå gratis i 4h och sprang in och byte om.

Passet gick bra förutom att jag fick kramp i min vad, hela vaden låste sig. Ont som sjutton gjorde det..
Vart en varm dusch och bastu efteråt och ovetande går vi till bilen och jag ser att jag fått en liten fin p-bot. Då har jag tydligen lyckats ställa in P-skivan på tjugo över 7 i stället för 6. ingen jätte summa men endå 300:- helt onödigt. Men ska be om att få foto på bilen och p-skivan.  Så surt.. När jag väl kommer ihåg pskivan så stället jag in den fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback