Dags igen.

Jag tänkte att jag skulle göra ett nytt försök med bloggen igen. Har inte rirkigt haft tiden eller orken att dela med mig av min röriga vardag. Men känns som om vardagen för tillfället är en anning lugnare. Så efter önskemål så startar jag bloggen igen.

Sitter och väntar på min sista morgonkund innan jag tänkte att skulle äta lite frukost. Jobbar fortfarnade kvar på Hertz men nu på en mindre station. För att jag ska orka hösten kändes det om det var enda utvägen då jag redan 2 veckor efter semestern kände mig helt utbränd.

Dagens planer efter jobbet blir nog en eventuell fika och sedan träning för min del. Dags att verkligen komma igång nu med träningen en gång för alla. Ska ta och gå ner mina trivselkilon och bli lite slim. Känns som jag sagt det ett antal gånger. Men det vet vi väl alla att det är så lätt att snacka men segt att få ändan ut vagnen ibland.


Long time, no see.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback