Schalgerkväll.

Fullt upp i veckan som vanligt därav dåligt uppdatering. Blir en kortis nu då det blir schalgerkväll här hemma ikväll. Så snart sätta fart att börja ordna med maten så den blir klar i tid.

Morgonen började med en promenad med Zeff i skogen, lerigt som sjutton och Zeff var mer brun en svart när vi kom hem igen. Åkte direkt till Kvantum där det var proppat med folk sokm vanligt, lika så på systemet. Jag tyckte endå att vi var ute hyfsat tidigt, eller inte...

Tog med mig mamma ut på en stavgångs promenad i spåret, var ute ca 35 min och promenerade. I morgon blir det nog en timme och vädret tillåter.

Kanske hinner visa förra helgens shopping lite senare, har nämligen besluts ångest om jag ska behålla en jacka som jag köpte eller inte.

Vet inte vem jag hejar på i kväll, har inte sett någon delfinal och knappt hört något av kvällensbidrag. Glad bara att Carola inte gick vidare så nu spelar det inte så stor roll vem som vinner.

Nu tänkte jag ta och torka av toan och plocka undan lite så de ser lite fint ut när gästerna kommer.

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Trevlig söndag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback