Påskhelgen.

Så var påskhelgen över, som vanligt flyger tiden i väg när man är ledig. Har haft fullt upp och därav ingen tid att blogga. Har heller inte varit på blogghumör då det inte funnit något att blogga om. Alla dagar har i princip sett lika dana ut... Stiga upp, ute med Zeff, åka till stallet och sedan plugga matte hela kvällen. Livet känns verkligen roligt just nu, då det enda jag gör är att plugga på min lediga tid. Men har bestämt mig att lyckas så det är bara att bita i hop. Har även börjat plugga lite till svenskan och ska börja läsa min engelskabok som ska vara klar om en och en halv vecka.

Påskafton gav jag mig ledigy och stod över pluggandet. Firande med hela familjen, god mat och påskäggs letande. Snön har även lagt sig som ett täcke över staden, allt blir så ljust och man blir genast på bättre humör när solen har lyst i hela två dagar. Ryggen har därimot inte blivit bättre utan värre. Ska som tur är till läkaren och sjukgymnasten på onsdagen och hoppas verkligen på posetiv respons. 

En liten kort uppdatering om dagens läge. För nu ska jag ut med Zeff och sedan är det dags för mat. Lägger in två outfits bilder från helgen. Enjoy!

                    image693 image694

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

tack desamma

Postat av: ameli&emelie

snygga outfits :)

2008-03-24 @ 18:58:08
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: N I C O L E

jätte fina outfits gumman :)

2008-03-25 @ 09:28:51
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback