Vilken morgon..

Vilket väder, snöar och regnar helt hysteriskt. Och vilken tur tänkte jag eftersom jag bytte säkring till mina vindrutetorkare i helgen. Men problemet var bara de att de var lite osynkande och ju mer och mer jag körde dessto mer osynkade vart de, så tillslut trasslade de in sig i varandra och säkringen gick igen. Mitt på Essingeleden, jippi. Fick köra i snigelfart med varningsblinkers och huvudet utanför för att i huvutaget se vart vägen gick. Blöt och arg var jag när jag en 20 minuter senare kom fram till Bromma. Härlig start på dagen.

Dagen kommer annars att bestå av jobb till 16 och sedan hundsim i kväll vid 18:30. Nu tror jag att det är dags för morgonkaffe. Måste lugna mina nerver yttligare innan det är dags för alla kunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback