Vårkänsla.

Solen skiner och det känns som om de vore vår i luften. Riktigt varmt när solen värmer. Men blir nog inte vår än på ett tag. Vips kanske de slår om och blir snö och slask igen. Men för mig får det gärna vara vinter ett tag till då jag inte hunnit inhandla ett enda nytt plagg till våren.

Men tänkte till helgen gotta mig i vårens alla kollektioner och ta och beställa hem, så efter de får våren gärna komma till Stockholm.

Idag står stallet på schemat efter jobbet. Förhoppningsvis har det hunnit torka upp ute så man slipper all förbaskad lera. Blir nog lite dressyr idag om  planerna går som de ska.

Nu vill jag gå på lunch för jag är vrålhungrig men har två till kunder som ska komma, så får hålla ut ett liten stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback