Välja mobil.. Dagens I-lands problem.

Trodde jag hade bestämt mig, men nu när jag ska beställa vart jag osäker. Kan inte bestämma om jag ska ha Samsung U600 eller U700.

U600
Fördelar
Finns i flera färger, vill ha röd. Har samma funktioner som U700 förutom 3G. Biligare.
Nakdeler
Har ej 3G och modellen kom i sommras


U700
Fördelar
Nyare och lite snyggare
Har 3G
Nackdelar
Finns bara i silver, lite dyrare.


Sen är ju frågan, surfar jag så mycket att jag behöver 3G, nej det gör jag inte. Kommer jag att ringa Videosamtal, nej troligtvis inte. Men tänk om jag vill ha de sen och ångrar mig. Men vill helst inte ha en silver utan en röd.. Vill beställa nu så att j ag får hem den till nästa vecka. Men tror nog att jag måste åka förbi någon affär och kolla på design och färg ännu en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback