Söndag.

Så var även denna helg snart slut, går alltid lika fort och jag undrar vad jag egentligen gjort. Kom in för en stund, vart ute med Zeff i lite mer än en timme i skogen. Helt underbart väder, riktigt vårigt i solen. 

Lyssnat på Cat Stevens, Cant keep it in säkert 10 gånger under promenade, hörde den på radion i veckan. Hade helt glömt bort hur bra den är och vart nyförälskad. Underbart när man hittar gamla godingar.

Ska nog kolla på ett avsnitt av Gossip girl, avsnitt 10. Sen har jag inga mer avsnitt så får ta och ladda ner. Är en anning seg idag så att glo på tv och slappa i sängen känns som ett ulimatum. Sen ska jag försöka göra någon nytta...
Beställa lite kläder, de låter som en väligt bra ide.


Kommentarer
Postat av: niki

japp vet och det passar du som verkligen :D jag hoppas du kommer in snart för du skulle bli jävligt grym :D älskar dig gumman

Postat av: niki

gumman du som kan hundar ganska mycket, Mexx går utåt med baktassarna, ser konstigt ut, han går jätte kobent :S är orolig, tycker du vu ska uppsöka vetrinär?

2008-01-27 @ 14:26:50
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: niki

Aaa :) tack för svaret. Vi ska avvakta så får mamma o benny ta beslut, som du säger han är pigg o glad o springa är inga problem, han har ju inte ett dugg ont. Ja precis förut såg man inte för all päls :) hårbollen :P HEhe haft en bra söndag ?

2008-01-27 @ 15:56:37
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback