Seg söndag.

Var en anning seg när jag steg upp i morse. Solen lös och perfekt för en långpromenad med hundarna. Nicole kom och hämtade Mexx som varit hos oss i 2 veckor när de varit i Thailand. Roligt att träffas igen även om de bara var en kort sväng. De hade mycket att göra vilket jag kan förstå, hoppas vi kan ta igen de snart en annan gång.

Men tog med mig Zeff och Dobby, Dobby bor hos oss nu när Rickhard är i Spanien och Anni jobbar. Peter och Tina följde med och vi var ute över en timme i Flottsbro. Man får passa på när solen lyser inte alla dagar den gör det.

Resten av dagen har jag mest segat mig.. känns som om de är på tiden att lägga upp bilderna från fjällen. Men först ska jag gå en promenad med hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback