Min hund styr mitt liv.

Min hund styr mitt liv, eller ja nästan. Inte i den form som de sändes i programet med samma namn där hunden hade övertaget och bestämde. Nej det är min Zeff alldeles för snäll för.

Men att min hund betyder allt för mig gör också att jag skulle göra allt för honom, skulle jag behöva åka jorden runt eller leva på vatten och bröd för hans skull så skulle jag göra det, utan tvekan. Min hund ska ha det bästa.

Så äntligen kom det efterlängtade Glucosaminet på posten. Köpte det på Horse Show första gången men sen efter att det tog slut och jag inte hittade de att få tag i, köpte jag andra märken. Har köpte både billiga från djuraffärer och dyra från kliniker men inget har varit lika bra som de från equistro. Har tidigare gogglat och sett att de haft en hemsida där se sålt hästartiklar men inget för hund. Men tog kontakt med en tjej därifrån och de visade sig att de hade på lager så hon skickade de hem till mig. Inte billigt men värt vart enda öre.

image653

Kommentarer
Postat av: Linda

Fint skrivet. Mina hundar är mitt allt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback