Måndag.

Så var det då måndag igen. Och tillbaka på jobbet efter en veckas ledighet. S hämtade mig på morgonen då jag inte hunnit fixa mina vindrutetorkare ännu. Skönt att slippa köra så jag var så otroligt trött.

Massor av bilar och med en nya kille på jobbet fanns det mycket att göra och dagen bara flög iväg. Skönt att solen lös iallafall och att snön hunnit smälta. Hoppas att plusgraderna håller i sig. Hatar att börja dagen med att skrapa 15 bilar. Morgonen ska börja lugn med en kopp kaffe.

Hem genom dagens köer, tillråga på allt hade tre bilar krockat vid Gröndal så de tog extra lång tid. Hem och åt köttbullar och makaroner. Snabbt och lättlagat. Iväg med båda hundarna till hundsimmet. Zeff var duktigt som vanligt han kan sin grej nu efter 1 och ett halvt år på simmet. Men han vart jätte halt efteråt när han vi gick en kort promenad. Hoppas att det bara är stukning. Lilla Bubben, blir en lugn dag i morgon.

image546

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack så mycket!!! Ja, det är verkligen ett tips att gå till skolorna, de är ju hela tiden övervakade oxå, av lärare, så det kan inte bli så fel :) Ha en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback