Leva för dagen.

Leva för dagen eller planera för framtiden... Bra fråga!

Gårdagen började med att jag försov mig, vaknade 06:10 och ska vara på jobbet 06:30. Kom en anning sent men ingen skada skedd. Ingen som märkte det för den delen heller. Igår  var första dagen sen jag började här på Bromma att jag kände att jag hunnit jobba i kapp allt och jag i 10minuter kunde känna att jag inte hade något att göra.  Slutade vid 18, fick skynda mig hem då L skulle komma och hämta mig 20 över. Åkte till Huddingehallen och kom hem strax innan 21, då var det mat, mat som gällde. Kycklingsallad stod på menyn. Cityakuten och stryka skjortor avslutade kvällen.

Så nu sitter jag här ännu en dag på jobbet, tänkte gå vid 15 idag. Ska på hundsim vid 17 och tänkte hinna gå en promenad i Haninge innan. 


Kommentarer
Postat av: niki

Hej gumman, full rulle på dig som vanligt, sj sitter jag här o tråkar på jobbet, inte mkt att göra, du som är så duktig på saker o ting, hjälp mig med mitt examenarbete som det står om i min blogg :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback