Korgar.

Leter efter korgar, de ska vara bruna med vitt tyg invändigt. Tyckte att jag såg dessa korgar lite varstans förut. Men nu i helgen när jag tänkte att jag skulle införskaffa mig 4st att ha i sovrummet fanns de ingenstans.

Letade i alla inredningsbutiker i kungens kurva, ifo inte Ikea då jag inte ens orkade ta mig in där. Tänkte ta och åka till Åhlens city, de om några borde ha. Ska bara ta mig tid att hinna de också. Helgen vart helt plötsligt fullspäckad. Jag som hade tänkt att ta en dag på stan och inhandla lite nya plagg til garderoben.  Men det kommer fler helger, eller kanske ta en halvdag på jobbet och gå efter lunch och göra sådant man aldrig hinner annars. Vi får se hur det blir, kanske bra med att jag har fullt upp. Blir inte lika mycket handlande då.

Har ju någon form av  "arbetskläder" om man nu kan kalla de det , så blir inte mycket till att använda sina privata kläder. Trist men jag spar mycket tid och pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback