Ingen motivation.

I morgon ska man då palla sig upp och gå till jobbet. Det känns inge vidare. 2 Januari borde också vara röd så att man får en till dag att villa upp sig inför de nya året. Har ingen motivation alls till jobbet just nu. Har nog blivit en anning urtråkad att göra samma sak varje dag. Förstår mig inte på personer som har haft samma jobb i flera år. Jag tröttnar fort och måste verkligen ha en varierat jobb för att inte tröttna. Visst har kanske folk inge val utan bara jobba för att de måste jobba. Men just nu känner jag att jag vill göra något roligt med mitt liv. Vill bara sticka i väg ett tag och göra något nytt. Men har Zeff här hemma som jag inte kan lämna. Polisskolan den kan gott vänta, kommer nog endå inte komma in till hösten pågrund av min unga ålder.

Blir "bara" 21 i mars men känner mig redan som 30. Tråkigt och stel, vill ut och prova livets vingar. Kunna se tillbaka på min ungdom med glädje inte med en undran vart tiden tog vägen?

Men men jobbar bara onsdag,torsdag och fredag sedan helg och sedan en vecka ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback