Home sweet home.

Kom hem i lördagskväll efter en långsam färd hem från fjällen. Jätte dåligt väglag och snöstorm så de tog sin tid och hungriga som vi var, var vi tvungna att stanna i en liten skitort vid namn Nås. Litet sunkigt ställe men nöden har ingen lag. Jag och L beställde tunnbrödrulle då de är ganska svårt att misslyckas med.. In kommer en korv inlindad i en stor pizzadeg. Så fel man kan ha.

Tur att Mamma min håller på att laga paj vilket gick sådär då de slutade med att ugnen började brinna. Oljan hade runnit över och tog eld. Som tur fick vi elden snabbt inom kontroll och kunde släcka den. Vart flamberad paj, smakade grillat. Vilket inte riktigt passade mig så vart inte mycket till middag heller. Vilket ifo inte gjorde så mycket då jag tappat matlusten vid lunchen.

Söndagen bestod mest av att packa upp och sova då jag mådde skit. Ladda upp för den kommande veckan.

Uppdatering om fjällen kommer när jag har mer tid, med massor med bilder. Nu är det dags för City akuten.

Kommentarer
Postat av: Carina

Bra bantningskur att flr vana att elda upp maten :P

Postat av: Matilda - / * [ ~ { N e v e r d a y } ~ ] * \

ha en bra fortsatt vecka! ;D

2008-01-14 @ 21:52:51
URL: http://Http://Neverday.blogg.se
Postat av: Carina

haha ojdå..! Nu förstod jag vad du menade med kommentaren :P haha

2008-01-14 @ 22:18:15
URL: http://minapyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback