Hej mitt vinter land.

Hej mitt vinterland nu är jag här... Galet mycket snö de kom i går. De orsakde tyvärr en del trubbel för en del men så underbart det är med ett vitt landskap i stället för ett grått. Var i stallet igår och det var perfekt väder. Red ut och galopperade i snön. Gjorde heller inget att det var mörkt ute då snön lös upp skogen runt omkring.

Idag ska jag jobba länge länge, från 7 till 19. Tänkte åka hem och gå en sväng med hundarna under dagen. Ifo har de rätt bra då de är hemma med mamma men kan vara skönt att komma bort från jobbet och ut och röra lite på sig. Kvällen blir nog lugn och ännu mer lugn. Måste vila upp min inför fjällen som kommer bli allt annat än lugn.
Blir nog till att kolla klart på Deja vu. Somnade sist så såg aldrig slutet. Men förstår mig inte riktigt på den filmen. Kanske man måste se hela för att förstå poängen.

image613

Kommentarer
Postat av: Anni

Japp, man måste se hela och vara uppmärksam, vi såg den två gånger innan vi fattade allt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback