Gör inget än jobbar..

Så har man jobbat i hela två dagar och det känns redan som jag inte gör annat än jobbar. Steg upp 05:30 i morse och kom hem halv 20:30. Ute en kort sväng med hundarna. Vart en lugn dag för hundarna med mycket vila med tanke på att zeff var halt i går/ i morse men nu på kvällen sprang han runt som en tok. Blir lugnt i morgon också förimage615 säkerhets skull. Kommer ha två dunderladdade hundar på torsdag i stället.

Vart någon form av pyttipanna till middag, men efter att bara ätit en sallad under hela dagern hade hungern gått över i illa mående så fick knappt i mig något. Ännu en bra dag mitt nya smala liv.

Ibland älskar jag verkligen mitt jobb.. not.. känns som det aldrig tar slut. Känns som man jobbar och jobbar men får inte en skit för det. Blir så trött i bland. Känns inte ett dugg kul att veta att i morgon ska man upp och jobba igen. Sen att man mår som att as också. Hoppas på att morgondagen bjuder på något bra.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback