Fullt upp.

Hej hopp allesammans!

Vaknade vi 10 tiden idag och tänkte att jag bara ska dra mig lite, somnade om och vaknade inte fören 11.30. Vart en lång sovmorgon. Vart oboy till frukost då vi inte hade något annat som passade. Tog med mig hundarna till skogen och var ute i en timme och promenerade. Vart lite shopping idag, mest inför fjällen.

Var bara i kungens så handlade i från HM, stadium och intersport. Kom hem med mjukiskläder, fleectröja, skidstrumpor, pannband, vantar, tofflor och ett par nya skor. Vart lite mer än vad jag tänkt mig me de blir de alltid när jag handlar.

Sen till de stora bekymret att packa ner allt i en och samma väska, vilket är ganka omöjligt. Blir en stor resväska och en hockeytrunk. Mycket kläder är de som ska ner. Skidkläder först och främst, underställ, tjocktröjor, underkläder, mjukiskläder, vardagskläder och festkläder. Bäddlakan, handdukar, necessär som sagt de blir en del... och just ja skidor, stavar och pjäxor. Skor blir de en del också.. tur att vi har en stor bil :)

Nu ska jag nog ta och äta lite och sedan bada. Blir inpackingar av alla slag, och rakning av ben bla...
Sen tänkte jag nog krypa ner i sängen då vi åker vid halv 9 i morgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback