Dagens.

Varit en ganska bra dag överlag. Förmiddagen bara rusade iväg och vips var det dags för lunch. Åkte till ett litet Cafe i Solna där man fick göra sin egen sallad. Min bestod av pasta med pesto, majs, grönsallad, bönor, keso, kyckling. Jätte gott och jätte trevligt. Sen att de hade jätte god latte efter maten gjorde att de fick ett stort plus. Vart laddad inför eftermiddagens jobb, eller inte...

Kom i från jobbet strax efter 15 som planerat, så hem och bytte om och åkte till Haninge där jag gick en promenad med Zeff innan det var dags för hundsim. Och nu är jag hemma och ska laga middag, blir enkelt idag lat som jag är. Det som står på menyn idag är omelett.

image654




Kommentarer
Postat av: crazyangel

Går ni på hundsim för "skoj skull" eller är det nån typ av rehabelitering?

Postat av: niki

sötis Zeff

2008-01-30 @ 08:51:43
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback