Dagen.

Idag var de då torsdag, helt otroligt då jag hela tiden tror att det är tisdag. Blir glatt överaskad varje gång att det bara är två dagar och sen är det helg. Långledigt för min del.

Trodde att jag råkat gå upp en timme för tidigt när jag åkte till jobbet för de var inte en kotte ute på vägarna. Inge kö, helt otroligt. Men antar att många är lediga dessa dagar också. Men jag klagar inte för jag slipper köa och kan åka lite senare och få sova lite längre på morgonen.

Efter dagensjobb skörd blir det stallet, tråkigt att det är hårt och knöligt ute så det blir nog inte mycket mer än skritt. Hoppas på att det inte snöar och blåser, för att sitta stilla i 1 timme blir ganska kallt. Efter stallet blir det hem och slappa. Äta, duscha och sova. Lilla Mexx kommer till oss idag. Han ska bo hos oss nu när hans familj ska ner och ha det bra i Thailand.  Vill också åka till sol och värmen, men de får vänta. Kan ju hoppas på att det kommer mera snö så man får se lite ljus i allt mörker.  Dags att återgå till jobbet!

Kommentarer
Postat av: niki

Sköter sig Mexx? saknar honom redan :) hehe

Postat av: niki

Vad bra :D krama honom från mig ;)

2008-01-03 @ 20:37:27
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback