Back at work.

Jaha då sitter man här då, trött och med stelfrusna händer. Jippi. Vart inte mycket sömn i natt. Mina benhinnor värkte så vart mest att jag låg och vred på mig. Somnade nog runt 2 tiden men vaknade titt som tätt. Så efter bara 3 timmars sömn känns det sådär. Jag behöver sova mera, måste få min skönhetssömn. Kanske är därför man såg ut som man gjorde i morse. Bad hair day!! Nu ska jag inte bara vara negativ. Har inte lika ont idag vilket är ett tecken att det redan börjar bli bättre. Ska hålla mig så stilla jag kan så att jag blir fit for fight till fjällen.

På lördag blir det till att inhandla de sista. De som står på inköpslistan än så länge är.
  • Underställ
  • Mössa, vantar, halsduk
  • Fleectröja
  • Skidstrumpor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback