Utgång med en massa retards.

Jäkla snöoväder som dragit in över storstaden. Kom nyss in med hundarna, det snöade och stormade och var inge vidare mysigt. Hundarna verkade inte hålla med utan sprang som tokar och Zeff som vanligt åt så mycket snö han kunde på vägen. Hoppas att snön kan få ligga kvar i någon dag iallafall, eller ifo är det bra om den försvinner tills på måndag så jag slipper borsta bilar vilket är mindre kul.

Var på sydpolen tidigare idag, stannde till i Södertälje och åt brunch först. Innan vi rullade vidare. Roligt att få studsa runt med alla barnen och känna sig som en av dem. Ifo är jag fortfarande bara barnet. Men till vardags måste man alltid vara så vuxen och skäpt. Jag och L uppskattade de nog mest medan S och P verkade tycka att det var sådär.

Sen en sak jag har funderat länge på, vart alla normala människor befinner sig på fredags och lördags kvällar. Inte kan de vara ute på stan iallafall för där möter man bara miffon. Har tröttnat på att gå ut då jag inte står med alla dessa retardmänniskor som finns precis på alla de ställen jag går till. Vill inte gå in mer på denna detalj då det kan komma upp olämliga typer av människor och kanske en del av er blir bestötta. Så säger inge mer om just den punkten.

Dags att lära dessa retard människor lite hyfs!

Kommentarer
Postat av: Anni

Hej! Vilken tur att vi inte köpte din grej igår, för när vi gått ut från affären så kom jag på att ditt märke heter MD Formulations! Det vi hittade hette MD Skincare :) Har iaf hittat en butik som skall ha rätt produkt, så vi ska försöka hitta dit :) kram och hoppas att allt går bra med poppe och att han inte tar kål på er ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback