Torsdag.

Fullt upp hela dagen, tog mig till jobbet men de tog emot i morse ska jag säga. Så otroligt trött och värken i rygg och nacke blir bara värre. Gått med spännings huvudvärk nästan hela dagen. Smet tidigare från jobbet, endå inte så mycket att göra idag då torsdagar alltid är våran lugnaste dag.

Åkte direkt till stallet där jag gick och pula i nästan 2 timmar innan M kom så vi kunde rida tillsammans, vilket alltid är lika trevligt. Ute i ca en timme, skönt att koppla bort allt för en stund. Åkte sedan vidare och plocka upp P för att sedan åka ut till Ekerö och hämta Lilo och Tisen. Nu är de även hemma hos oss så nu är det fullt hus med 4 katter och 2 hundar :)  So far so good!

Snart dags att kyrpa ner och sova, trött och morgondagen blir lång. Ska jobba 7-19. Och innan man kommer i säng kan klockan bli mycket, vet aldrig när en fredagkväll slutar. Men bra med lite extra pengar. Hela helgen blir fullspäckad, planerat morgon till kväll. Men tyvärr är man bara ledig 2 dagar och då gäller det att hinna med så mycket som möjligt.

Längtar med spänning tills i morgon för att se hur mitt lilla hyss gått vägen :)

Nej nu ska jag tigga massage av P.

Kram

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

skönt ;)

Postat av: Izabelle

Aa:) Tack så mycket. Och sov gott!

2008-02-07 @ 22:32:01
URL: http://honizabelle.blogg.se
Postat av: Simon

Jag är också nyfiken !!!!!

2008-02-08 @ 11:28:10
URL: http://sharkbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback