Tisdag.

Så var även tisdagen nästan avklarad, iallafall på jobbfronten. Var tydligen fettisdag idag och luftfatsverket på Bromma bjöd på semlor. Vilket tur att jag inte är så förstjust i semlor så jag kunde avstå, så jag slapp paja min banting redan andra dagen på veckan. Har bara stoppat i mig min morgonsmoothie, sallad, nutrilettbar, morot och kaffe idag. Känner mig rent ut sagt vrålhungrig de enda jag ska äta är pulvermat och frukt. Jippie!  Men men, denna gång har jag gett mig f*n på att lyckas så det är bara att bita ihop. De envisa kilorna ska bort en gång för alla. Har inte vägt mig på säkert 2 år. Mest rädd för vad jag kommer att se och sen vill jag inte hamna i de träsk jag engång varit. Så spegeln och mitt välfinnade får helt enkelt avgöra.

Resten av dagen skulle bestått av träning men då jag inte köpt träningskortet ännu blir det bara en långpromis med hundarna. Tänkte ta mig ett bad ovh snygga till mig själv lite. Känner mig trött och bra sliten så ett bad skulle sitta fint.

Fick ju även hem nya Gossip girl boken i går så tar nog med den som sällskap i badet, annars är det en fördel med bärbar datorn då den kan följa med i princip överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback