Sovmorgon.

Steg upp vid 8 idag då jag hade tid hos läkaren 10. Gick en skogspromenad med Zeff, varmt och skönt när solen låg på. Hem och bytte och och begav mig till Segeltorps vårdcentral. Lite skeptisk var jag, då jag blivit så illa behandlad av dem innan. Men denna gång gick det bra, hon kände igenom min rygg och sa att jag var jätte spänd i alla muskler.
Har fått muskelavslappnande och ska gå på sjukgymnastik, så jag hoppas verkiligen att de kommer bli bättre.

Förkylningen är inte mycket bättre idag, ont i hals och snorig. Har inte vågat ta tempen ännu, kanske bäst att låta bli. Ska ta det lugnt nu en timme, äta lunch och sedan bege mig till jobbet. Jobbar till 19 idag och då ska jag på färganalys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback