Slut på det roliga.

Så var man tillbaka till vardagen och tillbaka till jobbet. Kunde inte somna i går och låg nog vaken till omkring 2, så när klockan ringde 05:30 så var jag en anning trött. Men bara att palla sig upp och dra på sig mjukisbyxorna för det är sådana jag kommer bo i den kommande veckan pågrund av tatueringen, så ni vet varför jag alltid går i mysbyxor.

Idag efter jobbet blir det stallet, känns som en evighet sist jag var där. Och i morgon är det redan fredag hur underbart är inte de. 

Hoppas snart på att min kollega vill dyka upp då jag tror att det snart är dags för morgonkaffe.


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

hoppas allt är brea=) jätte fin tatuering=) ska bli kul att se den på lördag=)

Postat av: N I C O L E

aa me to ;) har redan hittat din present :) Wiie det är på lördag va? vilken tid?

2008-03-02 @ 14:56:37
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: NICOLE

godmorgon :) hoppas du får en bra dag

2008-03-03 @ 10:14:28
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback