Sjuk.

Vart hemskickad i går och ska vara hemma ett par dagar och försöka ta det lungt och kurera mig sig. Dragit på mig en förkylning till råga på allt. Men förkylningen är peace of cake om jag jämför med smärtan jag har i rygg och nacke just nu. Äter smärtstillande och muskelavslappnande medecin så känner mig helt lam i hela kroppen, blir även trött och ännu mer hängig än vad jag redan är. Jätte lyckad kombination. Men ska till sjukgymnasten första gången på måndag, ser fram i mot det mycket då jag inte står ut med smärtan.

Sen har jag så svårt att bara vara hemma och ta det lungt, som tur är får jag lite hjälp av pillrerna men känner endå hur det redan kryper i hela kroppen och jag har inte ens varit hemma från jobbet en hel dag ännu. Första gången sen jag började på min jobb som jag är borta, vilket är ett år sedan.  Är bara hemma om jag verkligen måste. Men även denna gång tog det emot att gå hem. Så nu ska jag verkligen försöka att ta det lungt och inte göra mer än vad jag behöver.

image674



Kommentarer
Postat av: Ameli&Emelie

krya på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback