Måndag.

Att vakna en måndag morgon och inse att det är en hel vecka tills man är ledig igen gör mig mest spyfärdig. Så otroligt trött på mitt jobb. Att behöva slita ut sig och få ont i kroppen för ingenting, eller att verkligen anstränga sig till att få till det men ingen endå bryr sig. Börjar ledsna, ville verkligen ge de ett chans att ordna till sig. Men mycket snack och liten verkstad. Har till och med tackat nej till jobb vilket jag ångar starkt. Finns så mycket andra jobb som skulle uppskatta mig mera. Man kan inte bara ge utan att få något tillbaka.

Jaja nog tjatat om de, efter jobbet åkte jag hem och hämtade hundarna. Åkte till Haninge och gick en promenad på ca 45 min innan det var dags för hundsim. Dobby fick sig även en dusch han med. Hem och duscha mig själv och sedan middag som bestod av Nutrilett. Väntar på att City akuten snart ska börja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback