Lördag.

Blir inte mycket bloggande till helgerna då jag för det mesta har fullt upp från morgon till kväll. Men väntar på att middagen ska blir klar ,som består av kyckling och klyftpotatis så passar på att blogga om dagen.

Steg upp vid 10 och tog med mig Zeff och Dobby till skogen och gick ca 45 min. Sedan var det hem och sätta sig i bilen och åka ut till Arlanda för att hämta upp bror och A som kom hem från New york idag. Släppte av dem hemma hos sig och åkte sedan hem och bytte om för att åka ut till stallet. Åkte hemmåt vid 16:30 och då var bror och A hemma hos oss för att hämta Dobby och katterna. Fick även jätte fina presenter, bla en jätte stor Beautybox som jag velat ha länge men har inte hittat någon här hemma. Så i morgon blir det till att fixa och trixa med den. Jätte tack :)

Efter middagen blir det till att fixa sig, kanske slänger in en outfit senare om jag hinner. Ska träffa H i kväll vilket kommer blir väldans trevligt. Slipper iallafall se melodifestivalen, ussh och fy. Kan tycka att det är lite kul att se finalen men att se alla dessa deltävlingar ger mig spykänsla.


Kommentarer
Postat av: Ghaeth Karkhy

Bra blogg hurru :)
Fortsätt med det. Kolla gärna in min blogg. Lovar att du kommer tycka att den e lite speciell :)

Postat av: Angelica

ha en bra lördag=)

2008-02-09 @ 19:17:28
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: Jonna

sov gott:)!

2008-02-10 @ 00:41:19
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback