Ikea.

Var en sväng på Ikea och äntligen fanns mina nattduksbord som jag vill ha. Så kom hem med två nya nattduksbord, en byrå, korgar och lite annat smått och gott. Vi har fått i hop nattduksborden, resten får bli i morgon.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, tagit det lungt och gott och pulat här hemma. Ute med Zeff på f.m en långpromenad i det härliga vårvädret. Passade även på att njuta av vårvädret på e.m med en lite kortare promis.

Skulle gått ut och ätit idag men har ont och känner mig hängig så jag stod över. Men går ingen nöd på mig för det. Till middag blir det nämligen fläskfile och choklad mousse till efterrätt. Tänkte sedan se klart guldkompassen, orkar nog inte mycket mer.


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

ussh du är ofta sjuk gumman :( inge bra inge bra :( krya på dig

Postat av: N I C O L E

tack för igår :)

2008-02-25 @ 08:07:45
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback