Dagen.

Idag ska jag bara ta det lugnt, tänkte pula lite i min garderob då det ligger kläder just nu överallt huller om buller. Beror lite på vad ryggen orkar men får ta lite pauser så att jag inte får för ont. Annars tänkte jag nog försöka att vila så mycket som möjligt. Ska ju til jobbet i morgon, vet inte om jag känner att jag riktigt orkar det ännu då jag inte blivit av med min förkylning och då min rygg värker. Men att gå dit och prova hur det känns och ta det lugnt tar nog ingen skada. Ska tillbaka till sjukgymnasten på fredag så får vi se vad han säger. Blir det inte bättre till nästa vecka kanske jag får sjukskriva mig ettt tag så att alla muskler verkligen får återhämta sig.

Sen när alla muskler har återhämtad sig blir den en lång tid med att träna upp dessa igen med låga vikter. Ska verkligen komma igång med träning, känns som jag sagt de ett tag nu men så mycket som kommer i mellan hela tiden. Men jag och L har bestämt att vi ska köpa träningskort och sen får vi pusha varandra.

Kanske dags att sätta i gång med garderoben, ska visa er en sak lite senare som jag gjorde i går. Jag är riktigt nöjd men de kom lite oväntat snabbt :)


Kommentarer
Postat av: NICOLE

det är lika bra innan man blir sjuk, :(

Postat av: NICOLE

Mmmm, min kropp har verkligen sagt sitt nu, jag måste lugna ner mig, tyvärr kan man inte vara lugn när man har en mamma som jag :(

2008-02-27 @ 15:19:26
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback