Dagen.

Steg upp vid halv 9 då jag inte kunde sova längre, trött då jag sovit dåligt hela natten. Steg upp och tog en kopp av mitt favorit te rabarber. Ut och gick i det underbara vårvädret med Zeff i timme. Försökte att bara slappna av men tankarna började genast snurra om att allt jag måste göra.

Kom hem och gjorde lite gröt till frukost  men har ingen vidare matlust, skiftat mellan datorn och tven. Kommer nog bli ganska mycket bloggande från mig då jag inte har mycket annat att göra. Bara skit som går på tve och ingen film eller några serier att se.

Kanske åker förbi Ikea en sväng då jag ska inhandla två nattduksbord samt en liten byrå så jag kan börja göra i ordning i min klädkammare till helgen. Tänkte betställa hem lite nya kläder och öven ut och shoppa i veckan så måste rensa ut lite av de gamla så de nya får plats.

image676

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för kommentaren! Du har en fin och ståtlig vovve :) Hur gammal är den? Min "lille" hund fyller 1 år på lördag, och han är en riktig tonåring nu ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback