Äntligen fredag.

Äntligen var det då fredag, länge sen jag verkligen längtade. Ifo blir det fullt upp i helgen, ska tillbringa min helg i Norrtälje. Hade tänkt att ta det lungt och sova ut men blir att stiga upp redan vid 8 i morgon. Så i kväll blir det lugnt.
Måste handla något att ha på mig till helgen samt packa så det blir att göra, ingen ide om klädval.. Men kanske får lite ideer när jag väl är ute och ska handla eller tvärtom, hittar inget som passar.

Denna vecka har varit pest och pina, ont i hela rygg, nacke, spänningshuvudvärk, tryck och ont i bröstet som gjort det tungt att andas. Men har fått en tid hos doktorn nästa vecka. Ifo vet jag nog vad det beror på, stress och sättet jag får arbeta på. Hoppas på en lösning snart för annars kommer jag nog bli tvungen att sjukskriva mig ett tag då smärtan blir värre och värre.

Vart ingen färganalys i onsdag då hon var sjuk, hoppas på nästa vecka i stället. Bara det blir av innan den riktigt våren kommer så jag vet vilka färger jag ska fylla vårgarderoben med.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback