Hemma.

Bestämde att jag skulle stanna hemma från jobbet i går, kommer nog vara hemma resten av veckan. Har jätte ont i ryggen och mår inge vidare att medicinen jag äter nu. Var och tog prover förra veckan så att vi kan utesluta att jag inte har någon form av reumatism vilket jag verkligen inte hoppas. Ska tillbaka nästa vecka för att se vad proverna visar.

I går steg jag upp tidigt och satte mig och pluggade matte hela fm, gick igenom gamla nationella prov vilket gick helt ok. Men när jag väl ska göra provet på torsdag får jag säkert hjärnsläpp. Sedan ringde L och vi åkte en sväng förbi skärholmen och sen IKEA. Handlade lite små saker, åt även lunch vilket magen inte uppskatta tack vara medicinen. Perfekt bantningskur är det iallafall då jag mår konstant illa och får magkramp så fort jag äter något.
Sedan vid 16:30 var det dags för sjukgymnastik, massage och ultraljud. Ska dit på onsdag igen.

Hade tänkt att plugga och ta det lungt hela kvällen, men av någonanledning vart det middag på O´learys  där vi följde matchen mellan Hammarby och Ljungkile. 


                image705 image706

image707

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback