1:april

Idag är då dagen man ska luras, men jag har inget pokerfejs så lyckas aldrig lura någon. Men själv är jag lättlurad så kommer antagligen gå på allt. Steg upp vid 9 i morse och åkte och lagade två naglar som gått sönder. Snällt att C att jag fick komma så fort och lagde dessa. Så nu känner man sig fin igen.

Ska snart ute med hundarna på en promenad i skogen,. de fick bara en kortis i morse. Dobby är här idag då hans husse är nere i Göteborg. Tänkte ta med kameran så vi får se om det blir några fina bilder. Sen ska jag försöka äta lite och plugga resten av dagen. Men svårt att koncentrera sig när man har ont. 

image708

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Från Stella mckei eller nått sånt =) hehe mmm visst är de tjusiga :D är du ledig hela nästa vecka? den hä'r veckan då? jag kanske slutar tidigt på torsdag, vid lunch, om jag gör det kanske vi kan träffas o ta en tur i stan? puss

Postat av: Yer captain

joggingspåret vid björnkulla?

2008-04-02 @ 22:27:48
URL: http://nekromongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback