Storstädning.

Vart en storstädning bland mina smycken nu på kvällskvisten. Rensade bort en del obetydliga smycken som jag aldrig använder och la fint in de allra flesta i smyckesskrinet (Som jag fått av Bror och Anni). Smycken är något jag verkligen är slarvig med. Har säkert tappat bort smycket för 1000-tals kronor. Har börjat få ordning vilket gör att det är mkt roligare att använda smyckerna.

Förut använde jag alltid smycken men har de senaste året avtagit och jag har haft samma smycken på mig jämt. Mina ringar, mitt armband, halsband och örhängen allt i guld. Det funkar alltid men känns en anning små tråkigt. Tänkte att de skulle bli lite ändrig på det och tänkte investera i lite nya roliga och trendiga smycken.

image503


Jag gillar när smycken är personliga. Har fått jätte mycket fina smycken från min farmor. Har en favorit för tillfället och det är den här stenen som farmor har målat. Enkel men betydelsefull.

image504


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback