Redan.

Har hela dagen fått för mig att det är tisdag, så vart rätt förvånad när jag kom på att det faktiskt redan är onsdag. Skönt bara två dagar kvar till helg. Hade tid för att fixa naglarna idag hos Carro. Vill lysa lite i höstmörkret och är trött på franskt så de vart korallrosa. Me like. Bilden gör verkligen inte färgen rättvis. Den till och med lyser i mörkret.

image483

Efteråt vart det en härlig promenad i de friska vädret med Zeff i skogen. Vart verkligen sugen på att springa men tiden höll inte med. Har inte hunnit springa en enda dag denna vecka, hinner varken i morgon eller fredag. Men till helgen blir det nog både lördag och söndag. Mina löpskor som jag köpt måste göra lite nytta. Var iallfall duktigt att jag åt nutrilett och fruktsallad till middag.

image484



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback