På med löparskorna och spring..

På med löparskorna och spring. Det var de enda som jag försökte focusera på vägen hem i köerna efter jobbet. Hem direkt och byta om för att sedan bege sig ut i skogen på en 30 minuters jogging tur. Kändes riktigt bra idag. Sen var det bara hem och byta om igen och ta med sig Zeff ut på en långpromenad i det underbara höstvädret.

Så efter lite mer än 90 minuters motion idag känner jag mig nöjd, plus att en hel del spänningar har släppt. Var förbi ICA och hämtade en litet paket innehållande en klänning som jag väntat på länge nu. Satt riktigt fint på, en med halvlånga armar och är av de tjockare slaget.

Resten av kvällen ska jag spendera antingen i soffan eller sängen då det är flera bra program på tve i kväll.

image497


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback