Höst.

Nu är det verkligen höst ute. Löven har börjat gulna och falla av träden, kylan biter på en. I morse var det riktigt fint höstväder när solen sken. Passade på att gå en långpromenad med Zeff som åter börjar få all sin energi tillbaka nu när det inte är lika varmt om dagarna.

Kom hem och funderade på vad jag skulle göra, har ingen ro att ta det lugnt. Så tog på mig löparskorna och gav mig ut i spåret. Vart dock ingen lång runda 3km men de räckte gott och väl. Gjort lite sysslor och tagit mig en välförtjänt lång och varm dusch.

Känner att det börjar krypa i kroppen av att jag måste göra något så ska eventuellt följa med på visning på hus om en timme. Har även funderat på att flytta, ja inte så långt utan till andra sidan allrummet. Större och fräsht med nytt.

image496



Kommentarer
Postat av: Undrar!

Värför flyttar du inte hemifrån? du är väll i den ålder att man vill flytta ur boet !!

2007-09-17 @ 13:22:35
Postat av: Sarah

Haha ja det kan man undra?! Eller inte, finns flera anledningar. Flyttade hemmifrån och från Stockholm när jag var 18 men flyttade hem igen av flera anledningar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback