Helgresumé

Fredagen bestod av jobb mellan 07-19.30, Zeff var med på jobbet och skötte sig som vanligt utmärkt. Trötta var vi när vi kom hem strax innan åtta. Tacos till middag och sedan en snabbdusch för att sedan iväg och bowla. Hade gärna gått ut och dansat men var kul att bowla, speciellt då jag hade turen på min sida och vann båda gångerna. Kom hem i skaplig tid och somnade bums. 

Lördags förmiddagen gick åt att städa och gå igenom alla kläder i klädkammaren, hela 3 stora pappkassar med kläder plockade jag bort som jag inte använder längre. Och då var det inte länge sen jag rensade. Helt otroligt, kläder som jag inte använt mer än en gång och undrar hur jag kan ha köpt. Mycket pengar man slänger bort på ingenting.

Kvällen vart som planerad fotboll och seden.Huddinges nya innehak O learys (fd Melles). Nog enda O learys man får köa till för att komma in. Fullt med folk och många bekanta ansikten, vilket inte alltid är posetivt.

image489

Söndagen vart en anning seg. Sov läänge vilket var overhört skönt. Vid halv 12 bestämde jag att det nog var dags att ta tag i dagen så tog på mig mina otroligt fula illgröna gummistövlar och knallade ut i skogen med Zeff i ca 45 minuter. Blött och regnigt men jag vaknade iallafall till liv. Väl hemma bytte jag om lite snabbt och åkte och solade. Åkte sedan till Rinse för att se om de hade tid för klippning. Vänttid på 1 och halv timme. Åkte till Kungens kurva och inpulshandlade 4 par nya skor.

image490
image491
image493
Åkte tillbaka till Rinse och Bobby klippte mig vilket vart bra som vanligt, ingen stor förändring. Bild kommer när jag har fotat. Har fått nr 5,6 och 7 av Gossip Girl nu så har en del att göra. Ska tända lite ljus och mysa i sängen med mina älskade böcker. Känner dock att magen börjar kurra, kanske dags att äta något. Tingeling!!

Kommentarer
Postat av: niki

vad ska du göra med alla kläder ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback