Helgen

Varit lite bloggtorka de sista dagarna, har ifo inte hänt något speciellt så har inte funnit så mkt att blogga om. Fredagen bestod mest av jobb till halv nio, sen hem äta för att sedan somna klockan 10.

Lördag
Vaknade kring tio och var jätte sugen på fattiga riddare så fattigare ridare fick det bli i vårt halvklara kök.
image472
Gillar minen

Åkter därefter och handlade proviant till kvällen och vart en hel del andra affärer. Så roligt nu när alla höstnytt börjar komma in. Jag gillar inte hösten, men alla tjocka, stora och mysiga kofter får mig att längta tills det blir lite kallare.
Vart lite små shopping på Esprite och H&M.


Två första är från Esprite, resten HM

Kvällen fortsatte sedan med middag hemma hos Veronica för att sedan hamna på Patricia, där det var alldeles för mkt folk. Gick knappt att dansa, utan blir mest att man står och knuffas. Men roligt hade vi. Kvällen avslutades självfallet på mc donalds innan det var dags att hoppa in i taxin hem.

Söndag
Idag mår man som man förtjänar efter igår, men de var de absolut värt. Har inte hunnit med så värst mycket då jag inte kom ur sängen fören efter 12. Trycka i sig en macka för att sedan ta tag idagen. Har varit på Biltema och handlat stödhjul och lampor till trailern. Bilen har äntligen fått en ny atenn också eftersom någon snodde min gamla.
Skulle tagit mig an min klädkammare och rensat ut men de får blir nästa helgs projekt, har ingen ork för det idag.

image479
En del av min klädkammare, mest kaos av allt. Har iallafall tagit upp allt från golvet.

image480
Bjuder på en idolbild på mig själv, dagen efter ofixad och med en tradionell Sarah min.

Nu ska jag beställa lite kläder, mer myskofter till mig.

Over and out!

DERBY I MORGON



Kommentarer
Postat av: niki

vilken esprit affär??? så himla snygga kläder du har , blir så avunsjuk sötis

Postat av: niki

var brukar du beställa kläder ? :)

2007-09-03 @ 19:09:57
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback