Den som letar den finner...

I går var jag och Linneá en sväng förbi Barkarby, vart bara en kort visit där då det var alldeles för mycket folk. Vi åkte vidare och tog en snabbis i Kista, tyvärr lika mkt folk där men varför förvänta sig något annat när det är helg efter löning och dessutom dåligt väder.

Jag handlade lite nya underkläder. Två nya behåar med matchade trosor och jätte söta boxertrosor. Sen även lite kläder till jobbet. Vart även en hel del välbehövda saker, shampoo, mousse, rengöringspaddar, vantar och strumpor.

image500

Åkte förbi BrommaZoo påväg hem och passade på att köpa nytt plaque off och glucosamin till Zeff. Katterna fick även ett varsitt nytt halsband.

Idag tog jag mig en rensing i den överfulla skogarderoben på jakt efter lite fynd. Hittade två av mina stövlar sen tidigare och passade på att putsa upp de, så nu har jag två till stövlar att använda som jag helt hade glömt bort.

image501


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga underkläder :)

2007-10-01 @ 10:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback