Bra dag.

Om man bortser från hur jag kände mig i morse har dagen varit riktigt bra. Gårdagen vart inte riktigt som jag planerat, att jobba mellan 07.00-20.30 är ingen hit så allt som var planerat var bara att skippa. Men idag var jag hemma starx efter 4 då jag tog mig ut i spåret och sprang 30min det var tungt idag, halt och lerigt. Efteråt var det bara att ta på sig gummistövlarna och ut knata en timme i skogen med Zeff. Vilket alltid känns så skönt efter att man sprungit.

Till middag vart det kycklingsallad, igen då jag åt de till lunch också. Nu ska jag bänka mig framför teven då det är 3 avsnitt av Top model i följd varav de sista är finalen som inte går att missa. Kort och gott inget speciellt som hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback