Underbara människor.

Åkte till jobbet tidigt som vanligt, men hann inte vara på jobbet särskilt länge innan det var dags att bege sig till polishögskolan för svenska prov. Med några ynka poäng från godkänt åkte jag tillbaka till jobbet, arg på mig själv. Men det är dessa förbannade ord som ställer till det. Men nu blir det till att läsa ordkunskap och lösa korsord.

Bara en halvtimme efter att jag var tillbaka på flygplatsen dök en helt underbar äldre herre upp, han förgyllde verkligen dagen. Vad trevliga och goa människor verkligen kan göra mycket. Han tacka så mycket för att jag varit så trevlig och hjälpsam och att vi varit så lättsamma att ha att göra med. Tycker att det är en självklarhet, men blir så glad att få sådan positiv kritik. Tycker bara synd om alla dessa sura typer som tycker att allt man gör är fel och är allmänt otrevliga jämt och sändigt.

Tog mig hemåt och fixade en del saker för att sedan bege sig ut i spåret. Vart bara ett lugnt varv efter att ha legat på latsida nu i 1 och halv vecka. I helgen ska jag köpa stava och ut och knata vid sidan om löpningen.

image530

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback