Produkter jag inte klarar mig utan..

Har några hudprodukter som används dagligen och som jag inte skulle klara mig utan. Har en riktigt problem hy och har nog provat flesta produkter i alla prisklasser.

Kan inte använda mig av parfymer, starka krämer eller för mycket smink på kroppen då får jag genast utslag. Kan heller inte avvända mig av alla typer av material i kläder . Och mitt yttre talat oftas för hur mitt inre mår.

Det är något man får leva med och lära sig bekämpa, här kommer mina bästa tips för att hålla problem hy i topp.

image505
Gillar verkligen Aco´s sortiment, brukar använda deras djuprengörande clening gel på rygg och bröst där man oftast blir fet. Billigt och bra, finns att köpa på apoteket. Även deras acnelösning, svider men torkar ut.

image506
MD formulations är nog absolut den bästa rengöringskrämen, har tidigare köpt på centralbadets shop men kommer nog att beställa från nätet nästa gång. Om ingen har förslag vart man kan köpa i sthlm?

image507
Dessa underbara rengöringsservetter, tar bort orenheter och återfuktar och luktar dessutom jätte gott. Man känner sig genast mycket renare och ska börja använda dessa på jobbet som en uppfräschare under dagen.

image508
Använder allt för många olika sorter krämer, lite vad jag känner för dagen. Men inget slår Nivea Body för dry skin till benen.  Mycket fet men går endå fort in huden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback